Часто чуєте: “Для того, щоб постійний потік клієнтів з реклами профіль повинен бути упакований!”. Але що це означає? 🙃 Ми вирішили провести офлайн захід, де за короткий час розберемо як має бути оформлена шапка профілю, що має бути в хайлайтс, скільки та які пости мають бути опубліковані відповідно до контент-плану.
Поговоримо про візуальну складову облікового запису - це своєрідна вітрина, на якій можна розмістити інформацію так, щоб покупцю, тобто користувачеві, було все зрозуміло та цікаво. А саме:
- Профіль привертав увагу аудиторії;
- Поінформував користувачів про діяльність вашої компанії;
- викликав довіру та впізнаваність бренду;
- Та й бонусом допомагав економити рекламний бюджет на просування (грамотна упаковка робить вартість цільової дії дешевшою).
Чому треба продумувати все до дрібниць і як зробити так, щоб профіль виглядав професійно та естетично.
Для чого використовувати фірмові кольори і як зробити єдиний стиль, щоб впізнаваність бренду зросла як в Інстаграмі, так і за його межами.
Не пропустіть можливість отримати відповіді на всі ці запитання, а також можливість поставити свої запитання. 🎉
Залиште ваші контакти — і ми зателефонуємо за мить 😘