Ми отримали два довгоочікувані “так” від спікерів, тож анонсуємо друге Q&A Show Taktika — 18 березня!
На сцені зустрінуться два неймовірних маркетинг-лідера, яких об’єднує тема кіно:
👉 Валерія Толочина — директорка з маркетингу MEGOGO
👉 Саша Жиляев — директор з маркетингу Multiplex
Саша з Валерією мають надихаючий досвід:
Валерія Толочина була директоркою з реклами та PR Ельдорадо, CMO Intertop, а наразі — очолює маркетинг міжнародного медіасервісу MEGOGO.
Саша Жиляєв починав з позиції промоутера і доріс до Head of brand & digital marketing Comfy, після — очолював бренд-маркетинг групи компаній Evo, до якої входять Prom, Bigl, Shafa та інші. Сьогодні — CMO мережі кінотеатрів Multiplex.
Тож, нам всім точно є, чому у них повчитися)
Нагадаємо, на Q&A Show Taktika топ-менеджери відповідають на запитання, сховані на картках на екрані. Наша мета — дізнатися, яку тактику управління вони використовують для реалізації глобальних стратегій. Та звісно - перейняти досвід, корисний для керівників будь-якого рівня та сфери діяльності.
Окремим блоком ми задамо «незручні» питання: коротко на них зможе відповісти кожен гість у залі, проголосувавши онлайн, та побачити результати на екрані. А спікери більш розгорнуто розкажуть про свою точку зору.
Ми вже відкрили продаж, а ви — скоріше купуйте квитки, бо такі зустрічі у Харкові - справжнє «вау».
18.03, П’ятниця, 19:00
450 ₴
Залиште ваші контакти — і ми зателефонуємо за мить 😘